Mastercard Obchodník roka 2021

V deviatom ročníku ocenenia Mastercard obchodník roka sa spoločnosť Shell umiestnila v kategórii Čerpacia stanica s predajňou na 2. mieste. Zákazníci ocenili Shell najmä za ekologický prístup a zavedené zmeny smerom k šetreniu prírody a zdrojov. Shell sa stal najlepšie hodnotenou sieťou čerpacích staníc v atribúte „Ekologicky najprogresívnejší obchodník.

„Ďakujeme všetkým zákazníkom za prejavenú dôveru a lojalitu v prieskume Mastercard Obchodník roka. Vysoké hodnotenie v kategórii „Ekologicky najprogresívnejší obchodník“ si vážime o to viac, že prichádza v roku, v ktorom sme globálne predstavili našu novú stratégiu rozvoja Powering Progress. V nej sa špeciálne zameriavame na rešpekt k prírode a kroky na dosiahnutie uhlíkovej neutrality do roku 2050,“ hovorí Jarmila Gurská, generálna riaditeľka SHELL Slovakia, s. r. o.

Ako súčasť tejto stratégie Shell tiež uviedol minulý rok novú službu pre firemných zákazníkov na Slovensku s palivovou kartou Shell, ktorá sa týka kompenzácií emisií CO2 a ďalších skleníkových plynov. Kredity z projektov na ochranu a obnovu prírodných ekosystémov nakupuje Shell výhradne od certifikovaných a medzinárodne uznávaných organizácií s preukázateľne pozitívnym dopadom na životné prostredie.

Ďalšou novinkou je vlastné riešenie pre nabíjanie elektromobilov s názvom Shell Recharge. Prvé dve nabíjacie miesta s výkonom 50 kW sprístupnil Shell na čerpacej stanici Shell Beladice pri rýchlostnej ceste R1.

„To, že sa už niekoľko rokov za sebou umiestňujeme v rebríčkoch najobľúbenejších obchodníkov svedčí tiež o tom, že zákazníci oceňujú naše úsilie o skvalitňovanie služieb, sledovanie potrieb zákazníkov a prinášanie nových riešení. Trendy v oblasti mobility ukazujú, že v budúcnosti budú zákazníci na čerpacích staniciach tráviť omnoho viac času. Minulý rok sme preto s víziou kvalitnejšie stráveného odpočinku na cestách slovenským šoférom priniesli nový koncept občerstvenia Shell Café,“ dodáva Jan Čapský.

„Zákazníci obchodníka Shell deklarujú v kategórii Čerpacia stanica s predajňou druhú najvyššiu mieru lojality – podiel zákazníkov, pre ktorých je obchod hlavným nákupným miestom pre daný sortiment, je 47%. Z hľadiska súhrnného indexu dôvery zákazníkov je obchodník Shell naďalej na prvom mieste," komentoval výsledky prieskumu Michal Čarný, generálny riaditeľ Mastercard pre Českú republiku a Slovensko.