Shell získal Ocenenie Mastercard Obchodník roka 2020 v kategórii Čerpacia stanica s predajňou
apr 21, 2021
Bratislava - Spoločnosť SHELL Slovakia s.r.o., sa stala Mastercard Obchodníkom roka 2020 v kategórii Čerpacia stanica s predajňou.

Shell získal ocenenie Mastercard Čerpacia stanica s predajňou
„Ocenenie Mastercard Obchodník roka v kategórii Čerpacia stanica s predajňou potvrdzuje, že zákazníci oceňujú našu neustálu snahu zlepšovať služby a prichádzať na trh s inováciami. Toto ocenenie sme získali doslova v predvečer 30. výročia vstupu spoločnosti na vtedajší česko-slovenský trh. Za týchto 30 rokov sme priniesli ako prví na trh mnoho služieb a stále dokážeme byť motorom inovácií nielen v oblasti predaja pohonných hmôt. Ocenenie nás zároveň zaväzuje naďalej prinášať novinky a usilovne pracovať v oblasti prechodu na udržateľnú dopravu,“ vysvetľuje Jan Čapský, riaditeľ prevádzky čerpacích staníc Shell na Slovensku a v Českej republike.
Shell uviedol za posledné roky na trh niekoľko progresívnych konceptov. Najvýraznejšou inováciou v oblasti retailu je možnosť nakúpiť základné potraviny priamo na čerpacích staniciach. Predajný koncept s názvom Shell Gourmet uvedený na trh v roku 2018 je dnes dostupný na viac ako polovici staníc. Po dlhý čas boli čerpacie stanice tiež jediným miestom na Slovensku, kde si zákazníci mohli kúpiť kávu Starbucks.

Už v roku 2017 Shell predstavil na Slovensku ako prvý možnosť platiť za palivo mobilnou aplikáciou priamo od stojanu. V novembri uplynulého roku bola inovatívna platobná metóda Shell SmartPay sprístupnená v aplikácii Shell.
„Spoločnosť Shell zvíťazila v kategórii Mastercard Čerpacia stanica s predajňou predovšetkým vďaka miere lojality svojich zákazníkov, ktorá je najvyššia v danej kategórii. Podiel zákazníkov, pre ktorých je predajňa hlavným nákupným miestom pre daný sortiment, je 59 %. Z hľadiska súhrnného indexu dôvery zákazníkov je Shell taktiež na prvom mieste. Pokiaľ ide o parameter zapamätateľnosť, je Shell na druhom mieste, spontánne ju uviedlo 84 % respondentov nakupujúcich sortiment. Medziročne v tomto parametri však spoločnosť posilňuje,“ komentoval výsledky výskumu Michal Čarný, generálny riaditeľ Mastercard pre Českú republiku a Slovensko.
Spokojnosť zákazníkov so službami a produktami Shell tiež potvrdil aj veľký prieskum spoločnosti KPMG zo začiatku roka 2021. V tomto prieskume sa značka Shell umiestnila na 6. mieste v TOP 50 najobľúbenejších značiek na Slovensku.