„Ocenenie Mastercard Obchodník roka v kategórii Čerpacia stanica s predajňou potvrdzuje, že zákazníci oceňujú našu neustálu snahu zlepšovať služby a prichádzať na trh s inováciami. Toto ocenenie sme získali doslova v predvečer 30. výročia vstupu spoločnosti na vtedajší česko-slovenský trh. Za týchto 30 rokov sme priniesli ako prví na trh mnoho služieb a stále dokážeme byť motorom inovácií nielen v oblasti predaja pohonných hmôt. Ocenenie nás zároveň zaväzuje naďalej prinášať novinky a usilovne pracovať v oblasti prechodu na udržateľnú dopravu,“ vysvetľuje Jan Čapský, riaditeľ prevádzky čerpacích staníc Shell na Slovensku a v Českej republike.

Shell uviedol za posledné roky na trh niekoľko progresívnych konceptov. Najvýraznejšou inováciou v oblasti retailu je možnosť nakúpiť základné potraviny priamo na čerpacích staniciach. Predajný koncept s názvom Shell Gourmet uvedený na trh v roku 2018 je dnes dostupný na viac ako polovici staníc. Po dlhý čas boli čerpacie stanice tiež jediným miestom na Slovensku, kde si zákazníci mohli kúpiť kávu Starbucks.

Mastercard Čerpacia stanica s predajňou

Už v roku 2017 Shell predstavil na Slovensku ako prvý možnosť platiť za palivo mobilnou aplikáciou priamo od stojanu. V novembri uplynulého roku bola inovatívna platobná metóda Shell SmartPay sprístupnená v aplikácii Shell.

„Spoločnosť Shell zvíťazila v kategórii Mastercard Čerpacia stanica s predajňou predovšetkým vďaka miere lojality svojich zákazníkov, ktorá je najvyššia v danej kategórii. Podiel zákazníkov, pre ktorých je predajňa hlavným nákupným miestom pre daný sortiment, je 59 %. Z hľadiska súhrnného indexu dôvery zákazníkov je Shell taktiež na prvom mieste. Pokiaľ ide o parameter zapamätateľnosť, je Shell na druhom mieste, spontánne ju uviedlo 84 % respondentov nakupujúcich sortiment. Medziročne v tomto parametri však spoločnosť posilňuje,“ komentoval výsledky výskumu Michal Čarný, generálny riaditeľ Mastercard pre Českú republiku a Slovensko.

Spokojnosť zákazníkov so službami a produktami Shell tiež potvrdil aj veľký prieskum spoločnosti KPMG zo začiatku roka 2021. V tomto prieskume sa značka Shell umiestnila na 6. mieste v TOP 50 najobľúbenejších značiek na Slovensku.