Špeciálna retro kolekcia

Zákazníci čerpacích staníc Shell môžu od pondelka 28. novembra 2022 získať za tankovanie palív retro keramické hrnčeky. Séria šiestich hrnčekov vyobrazuje dobové loga spoločnosti a jej divízií ako Shell Motor Oil či AeroShell a odkazuje tak na jej bohatú históriu. „V spoločnosti Shell neustále inovujeme naše služby. V tejto kampani sa naopak, pozeráme spätne na našu úspešnú minulosť a pripomíname si cestu, ktorú sme za tie roky prešli,“ vysvetľuje dôvody vzniku retro kampane Jana Voštinárová, manažérka korporátnej komunikácie Shell.

Na dizajne hrnčekov spolupracoval známy český ilustrátor Jan Henke. Súčasťou kampane sú aj vizuály zasadené do dobových kulís, ktoré zobrazujú motoristickú módu a životný štýl minulého storočia a nesú prvky Shell Heritage.

„Je pre nás dôležité, aby naše spotrebiteľské kampane vždy ponúkali zákazníkom hodnotu. Teší nás, že v novej kampani si so zákazníkmi môžeme zaspomínať a zo staníc si odnesú dizajnový kúsok do ich domácností či práce,“ dopĺňa Jana Bujnová, marketingová manažérka spoločnosti Shell pre oblasť palív.

Zákazníci môžu získať hrnček za natankovanie aspoň 30 litrov paliva Shell V-Power s doplatkom 2,99 eur, natankovanie aspoň 30 litrov paliva Shell FuelSave s doplatkom 5,99 eur alebo za nákup dvoch 4-litrových vôd do ostrekovačov Smart s doplatkom 5,99 eur. Biele a červené hrnčeky sú určené všetkým zákazníkom a členovia vernostného programu Shell ClubSmart si môžu vybrať aj špeciálne žlté hrnčeky. Kampaň trvá do 29. januára 2023 alebo do vyčerpania zásob.

Kampaň pripravila česká reklamná agentúra VCCP.