Prejsť na hlavný obsah
Refuel and drive

Natankujte a choďte! Žiadne zdržiavanie sa vďaka Shell SmartPay pre firemných zákazníkov

Čas sú peniaze. Aj keď by sme vám aj vašim vodičom na každej zástavke radi dopriali odpočinok a teplé občerstvenie, často nie je čas ani na kávu. Veríme, že v takých chvíľach oceníte Shell SmartPay – platbu za palivo pomocou mobilu, priamo od stojana.

Čo získate vďaka Shell SmartPay pre firemných zákazníkov?

Úspora času

Žiadne rady v obchode. Platba za palivo prebieha pomocou mobilného telefónu z aplikácie Shell, priamo pri stojane. Nemusíte opustiť vozidlo ani predkladať palivovú kartu Shell obsluhe. Tá je označená ako spôsob platby priamo v aplikácii Shell.

Bezpečie

Vďaka Shell SmartPay nemusíte vstúpiť do obchodu. Môžete tak zachovať odstup od ďalších zákazníkov a zostať v bezpečí, čo oceníte, ak práve útočí vírusová epidémia.

Pohodlie

Nemusíte pri sebe nosiť plastovú palivovú kartu Shell. Všetky transakcie môžete skontrolovať vo svojom účte Shell Fleet Hub.

Ďalšie výhody

Služba Shell SmartPay je integrovaná s aplikáciou Shell, kde navyše nájdete užitočné funkcie, ako napr. vyhľadávanie čerpacích staníc Shell vo vašom okolí.

Ako aktivovať Shell SmartPay pre firemných zákazníkov?

  1. Otvorte si aplikáciu Shell a na domovskej stránke kliknite na tlačidlo „Nastaviť mobilnú platbu“.
  2. V sekcii Spôsoby platby vyberte „Pridať kartu Shell“, vyplňte údaje palivovej karty Shell a potvrďte žiadosť o registráciu.
  3. Požiadavka o pridanie palivovej karty Shell je automaticky odoslaná osobe, ktorej spoločnosť palivovú kartu Shell vydala, alebo ním určenému správcovi vozového parku, ktorý ju následne schváli na portáli Shell Fleet Hub. Teraz, prosím, počkajte. Len čo bude žiadosť schválená, vaša palivová karta Shell bude pridaná do vašich platobných metód.
  4. Teraz už môžete Shell SmartPay využívať na pohodlné platenie za palivo priamo z auta.
Shell Smart Pay 1
Shell SmartPay 2
Shell SmartPay 3
Shell Smart Pay 4
Shell SmartPay 5

Používanie Shell SmartPay na čerpacích staniciach Shell

  1. Otvorte aplikáciu Shell v pohodlí svojho vozidla a kliknite na „Zaplaťte za palivo“ na domovskej stránke.
  2. Poloha – Aplikácia automaticky rozpozná, na ktorej čerpacej stanici sa nachádzate (Poznámka: Aby detekcia polohy fungovala, musí byť zdieľanie polohy s aplikáciou povolené. Pre správnu funkčnosť služby povoľte zdieľanie polohy).
  3. Zadajte číslo stojana.
  4. Potvrďte spôsob platby.
  5. Zadajte 5-miestny číselný kód pre mobilnú platbu, ktorý ste si nastavili v platobných metódach, a vyčkajte na autorizáciu.
  6. Len čo je autorizácia potvrdená, môžete začať tankovať palivo. Po natankovaní vráťte tankovaciu pištoľ späť do stojana.
  7. Pred opustením čerpacej stanice sa uistite, že v aplikácii Shell bol riadne zaznamenaný údaj o úspešne vykonanej transakcii.
  8. Hotovo! Transakcia bude vyfakturovaná rovnako ako ďalšie transakcie s palivovou kartou Shell a účtenka bude zaslaná e-mailom.
Zoznam staníc

Na ktorých čerpacích staniciach môžete platiť pomocou Shell SmartPay pre firemných zákazníkov?

Zistite, kde môžete používať službu Shell SmartPay a platiť pohodlne priamo zo svojho vozidla.

Zoznam staníc (PDF)
Shell SmartPay mapa

Shell SmartPay v Európe

Služba Shell SmartPay je k dispozícii zákazníkom s palivovu kartou Shell, ktorí cestujú a nakupujú pohonné hmoty v Európe.

Mobilné transakcie možno použiť na čerpacích staniciach Shell v nasledujúcich krajinách v zahraničí:

  • Belgicko
  • Česká republika
  • Francúzsko
  • Holandsko
  • Maarsko
  • Luxembursko
  • Nemecko
  • Polsko
  • Rakúsko
  • Spojené královstvo
  • Švajciarsko
  • Turecko

Vo všetkých uvedených krajinách bude aplikácia Shell SmartPay fungovať rovnako ako na Slovensku. Stačí prísť k najbližšej čerpacej stanici Shell, ktorá podporuje mobilné transakcie Shell SmartPay, vybrať výdajný stojan, natankovať palivo a pokračovať v ceste (bez toho, aby ste museli zamestnancovi čerpacej stanice ukazovať kartu Shell). Transakcia vykonaná mobilným zariadením sa zobrazí na súhrnnej faktúre spoločnosti Shell.

Aplikácia Shell je jednou z výhod dostupných pre členov vernostného programu Shell ClubSmart. Tento program je určený zákazníkom čerpacích staníc Shell, ktorými sú fyzické osoby. Spoločnosť Shell spravidla nepripisuje ClubSmart body pri nákupoch tovaru alebo služieb, ku ktorým dochádza na základe transakcií palivovou kartou. Toto obmedzenie však môže skončiť (alebo byť opätovne zavedené) na základe oznámenia spoločnosti Shell. Ak člen vykonáva transakciu palivovou kartou na účet tretej osoby, ktorá členovi palivovú kartu poskytla a ktorá člena oprávnila na jej použitie (tzv. hlavný držiteľ karty), spoločnosť Shell môže ClubSmart body členovi pripísať len so súhlasom hlavného držiteľa karty.

Vyplnením údajov vo formulári udeľuje vyššie uvedený zákazník spoločnosti SHELL Slovakia, s.r.o., so sídlom Einsteinova 23, 851 11 Bratislava, IČO: 31 361 081 (ďalej len „spoločnosť Shell“), súhlas so zasielaním marketingových informácií emailom, formou SMS alebo telefonicky, na vyššie uvedenú emailovú adresu a/alebo telefónne číslo. Tento súhlas sa udeľuje na dobu neurčitú, avšak možno ho kedykoľvek odvolať, a to zaslaním e-mailu na karty-otazky-sk@shell.com.

Viac informácií v časti firemní zákazníci